Pogoji poslovanja
Pekarna in gostinstvo, Luka Gmajner s.p.
Nova Cerkev 30
3203 Nova Cerkev
Poslovna enota Celje
Prešernova 20
3000 Celje
Davčna številka: SI 64553876
Matična št.: 8850950000
TRR: IBAN SI56 3000 0002 9076 562 (N Banka d.d.)
Splošni pogoji poslovanja spletne trgovine Dobrine.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot, Uradni list RS, št. 98/2004-UPB2, 126/2007 in 86/2009), na podlagi priporočil GZS in mednarodnimi kodeksi za e-poslovanje.
Upravljalec spletne trgovine Dobrine.si je podjetje Luka Gmajner s.p.
Z uporabo spletne strani se strinjate s pogoji poslovanja, zato vas prosimo, da si le-te preberete.
Podjetje Luka Gmajner s.p. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev poslovanja v spletni trgovini Dobrine.si
1. CENE
Cene izdelkov v spletni trgovini Dobrine.si so izražene v evrih. Cene ne vsebujejo stroškov dostave. Podjetje Luka Gmajner s.p. si pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega obvestila.
2. AKCIJE IN PONUDBA
Splošna in akcijska ponudba izdelkov ter cene le-teh v spletni trgovini veljajo do preklica ali razprodaje zalog. Podjetje Luka Gmajner s.p. si pridržuje pravico do umika izdelkov iz ponudbe brez prehodne najave.
3. VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Podjetje Luka Gmajner s.p. se obvezuje varovati podatke o kupcih in članih (osebni podatki, podatki o nakupih). Vse podatke, ki jih pridobi v spletni trgovini Dobrine.si in zbrane podatke, sme uporabljati izključno za izvedbo nakupov. Podatki o kupcih se varujejo v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov in se v nobenem primeru ne bodo posredovali tretjim osebam. Registracija in/ali vpis osebnih podatkov v spletni trgovini Dobrine.si sta potrebna izključno zaradi pravilnega izvajanja storitev spletne trgovine.
4. ODGOVORNOST
Podjetje Luka Gmajner s.p. se obvezuje, da bodo podatki na strani spletne trgovine Dobrine.si točni in ažurni.
5. NAROČILO, NAKUP, POTRDITEV NAROČILA
Ko uporabnik izbere želeni izdelek in njegovo količino, klikne na gumb “DODAJ V KOŠARICO”. S klikom na ikono košarice v zgornjem desnem kotu spletne trgovine lahko naročnik kadar koli dostopa do izdelkov, ki jih je v košarico dodal, in s klikom na gumb “UREDI KOŠARICO” uredi svoje naročilo.
Ko želi zaključiti nakup, klikne gumb “NA BLAGAJNO”, kjer lahko še enkrat preveri vsebino košarice. Pred nakupom lahko spreminja količine in izdelek iz košarice tudi odstrani.
Ko uporabnik preveri vse izdelke v košarici in ceno za plačilo, mora za zaključek nakupa klikniti na gumb “ZAKLJUČI NAKUP”. V polja vpiše podatke o uporabniku. V kolikor se naslov za dostavo razlikuje od uporabnikovega, ga s klikom na polje “DRUG NASLOV ZA DOSTAVO” doda. Nato izbere način plačila in dostave ter označi, da se strinja s Splošnimi pogoji poslovanja. S klikom na gumb “KUPITE SEDAJ” konča naročilo in potrdi plačilo.
Elektronsko sporočilo, ki ga uporabnik takoj po nakupu prejme na naslov, ki ga je navedel, vsebuje potrditev prejema naročila in predračun, če je naročnik označil plačilo po predračunu. Predračun ima valuto 5 delovnih dni. Po prejemu plačila ponudnik izdelek v razumnem roku odpošlje na naslov, ki ga je uporabnik navedel za dostavo. Ponudnik si pridržuje pravico do sprememb v primeru napak. V kolikor se cena artikla med obdelavo naročila spremeni, bo ponudnik uporabnika o tem obvestil. Uporabnik ima v tem primeru pravico, da brez stroškov odstopi od naročila.
Uporabnik poleg naročenega izdelka prejme tudi originalen račun.
V kolikor ponudnik ugotovi, da oddanega naročila ne more izvesti, mora o tem pravočasno obvestiti uporabnika. Pri tem uporabi kontaktne podatke, ki jih je uporabnik navedel ob naročilu. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti, če je uporabnik navedel napačne kontaktne podatke.
Kupoprodajna pogodba med Dobrine.si in uporabnikom je v spletni trgovini www.Dobrine.si sklenjena v trenutku, ko Dobrine.si uporabniku pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.
Kupoprodajno pogodbo (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) hrani Dobrine.si v elektronski obliki.
6. PLAČILO
Uporabnik lahko izdelke plača na enega izmed naslednjih načinov:
Plačilo po predračunu (UPN nalog)
Ko uporabnik opravi naročilo, na vneseni elektronski naslov prejme predračun, kjer so vsi podatki za plačilo na račun podjetja Luka Gmajner s.p.,
Plačilo po povzetju
Ko uporabnik opravi naročilo, na vneseni elektronski naslov prejme obvestilo, kjer so izpisani vsi podatki o naročilu. Ponudnik naročilo ustrezno zapakira in preda dostavni službi (Pošta Slovenije ali GLS), paket pa označi z “odkupnino”. Naročnik plača naročilo z gotovino ali plačilnimi karticami dostavni službi ob dostavi na izbrani naslov. V primeru nastanka dodatnih stroškov (npr. stroški za nakaznico, provizija …), so ti na strani uporabnika.
S pomočjo sistema Stripe
Preko sistema Stripe na račun Luka Gmajner s.p.
Teatania pošlje uporabniku račun skupaj z naročenimi izdelki. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Ponudnik uporabnika obvesti tudi o pravici do odstopa od pogodbe. Uporabnik je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila.
7. DOBAVA, DOSTAVA IN PREVZEM
Za dostavo izdelkov skrbijo podjetja:
Pošta Slovenije, d.o.o.
General Logistics Systems, d.o.o.
Stroški dostave in pakiranja v Sloveniji pri nakupu do 50,00 € znašajo 8,00 €. Dostava pri nakupu nad 50,00 € je brezplačna. Možen pa je tudi osebni prevzem na sedežu podjetja, Mariborska cesta 7, 3000 Celje. V tem primeru stroškov prevzema ni. V primeru osebnega prevzema se je treba prej naročiti na telefonsko število 040 591 439.
Pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo znotraj Republike Slovenije.
V primeru, da naročnik prejme fizično poškodovan ali odprt paket, mora o tem takoj obvestiti dostavno službo in sprožiti postopek reklamacije.
8. PRAVICA DO ODSTOPA OD NAKUPA, VRAČILO BLAGA
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči (na kontaktni e-naslov info@dobrine.si) da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila blaga.
Blago je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 14 dni od oddanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa). Prejeto blago mora vrniti nepoškodovano in v nespremenjeni količini, razen če je blago uničeno, pokvarjeno, izgubljeno ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Podjetje vrne prejeto plačilo z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik razen v primeru če je plačnik poravnal znesek z gotovino kurirju dostavne službe. Vsa plačila, ki jih prodajalec prejme od dostavne službe so izvršena preko transakcijskega računa, zato se prodajalec zavezuje, da bo opravil vračilo kupnine preko transakcijskega računa v čim krajšem možnem času in ne kasneje od 14 dni od opravljenega vračila.
Vračilo vplačil bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Pri prodajnih pogodbah lahko podjetje zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenega blaga ali dokler potrošnik ne predloži dokazila, da je blago poslal nazaj, razen če podjetje ponudi možnost, da samo prevzame vrnjeno blago.
Obrazec za odstop od pogodbe se nahaja na povezavi tukaj.
Neobstoj pravice do odstopa od pogodbe. Odstop od pogodbe ni možen pri izdelkih, ki so izdelani po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeni njegovim osebnim potrebam; narejenih po natančnih navodilih potrošnika (npr. vabila, priponke, …).
9. STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita.
Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
10. REŠEVANJE SPOROV
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov.
Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@dobrine.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Podjetje se trudi, da se spori rešujejo izvensodensko.
Ponudnik ne priznava nobenega od izvajalcev IRPS. Povezava do platforme IRPS se nahaja tukaj.
11. INFORMACIJE IN PODPORA
TOR – PET od 07:00 do 14:00 ure
Telefon: 040 591 439
E-mail: info@dobrine.si
AVTORSTVO:
Avtor fotografij je arhiv Dobrine, Luka Gmajner s.p., Amadej Hercog in Rok Deželak.
Oblikovanje: Inicial Design.
Avtor spletne strani je podjetje Novisuals d.o.o.